SEO / بهینه سازی موتور جستجو چیست؟
سئو چیست؟
SEO مخفف “بهینه سازی موتور جستجو” است. به زبان ساده ، این به معنای روند بهبود سایت شما برای افزایش دید آن برای جستجوهای مرتبط است. هرچه صفحات شما در نتایج جستجو بهتر دیده شوند ، احتمال جلب توجه و جذب مشتریان احتمالی و موجود به سمت تجارت خود بیشتر است.
سئو چگونه کار می کند؟
موتورهای جستجو مانند گوگل و بینگ برای رد و بدل کردن صفحات در وب از ربات ها استفاده می کنند ، از سایتی به سایت دیگر می روند ، اطلاعات مربوط به آن صفحات را جمع آوری می کنند و در فهرست قرار می دهند. در مرحله بعد ، الگوریتم ها صفحات موجود در فهرست را با در نظر گرفتن صدها فاکتور یا سیگنال رتبه بندی تجزیه و تحلیل می کنند تا صفحات ترتیب را در نتایج جستجو برای یک جستجوی مشخص نشان دهند.
فاکتورهای رتبه بندی جستجو را می توان پروکسی برای جنبه های تجربه کاربر در نظر گرفت. جدول تناوبی عوامل SEO ، فاکتورها را در شش دسته اصلی و وزنها بر اساس اهمیت کلی آن برای سئو سازمان می دهد. به عنوان مثال ، کیفیت محتوا و تحقیق در مورد کلمات کلیدی از عوامل اصلی بهینه سازی محتوا هستند و قابلیت خزنده بودن و سازگاری با موبایل از عوامل مهم سایت هستند.
الگوریتم های جستجو برای نمایش صفحات معتبر و مرتبط طراحی شده اند و تجربه جستجوی کارآمد را در اختیار کاربران قرار می دهند. بهینه سازی سایت و محتوای شما با در نظر گرفتن این عوامل می تواند به صفحات شما در رتبه بندی بالاتر نتایج جستجو کمک کند.
برخلاف تبلیغات جستجوی پولی ، برای گرفتن رتبه بندی جستجوی ارگانیک بالاتر ، نمی توانید به موتورهای جستجو پرداخت کنید.
چرا سئو برای بازاریابی مهم است؟
سئو یک بخش اساسی در بازاریابی دیجیتال است زیرا افراد هر ساله تریلیون جستجو را انجام می دهند ، غالباً با هدف تجاری برای یافتن اطلاعات در مورد محصولات و خدمات. جستجو اغلب منبع اصلی ترافیک دیجیتال برای مارک ها است و سایر کانال های بازاریابی را تکمیل می کند. بیشتر دیده شدن و رتبه بندی بالاتر در نتایج جستجو نسبت به رقابت شما می تواند تأثیر اساسی در نتیجه کار داشته باشد.
با این حال ، نتایج جستجو طی چند سال گذشته در حال تکامل بوده است تا به کاربران پاسخ مستقیم و اطلاعات بیشتری بدهد که احتمال دارد کاربران را به جای هدایت آنها به وب سایت های دیگر ، در صفحه نتایج نگه دارد.
همچنین توجه داشته باشید ، ویژگی هایی مانند نتایج غنی و پانل های دانش در نتایج جستجو می توانند قابلیت مشاهده را افزایش دهند و اطلاعات بیشتری در مورد شرکت شما به طور مستقیم در نتایج به کاربران ارائه دهند.
SEO توضیح داده شده است
تازه وارد سئو هستید؟ با این فیلم سریع و آسان درمورد بهینه سازی موتور جستجو شروع کنید. به سرعت اصول اولیه را پوشش می دهد:
Land Engine Search برای تولید این ویدیو با Common Craft همکاری کرد.
چگونه می توان سئو یاد گرفت؟
برای یک جستجوی مفید در سئو ، جدول تناوبی عوامل SEO شما را با کلیه مفاهیم کلیدی مورد نیاز آشنا می کند ، از جمله عناصر موفقیت آمیز سئو در صفحه و خارج از صفحه ، به علاوه “سموم” یا تاکتیک هایی که می تواند صدمه بزند. رتبه بندی شما
جدول و گزارش همراه همچنین به بررسی عمودی در حال جستجو می پردازد:
جستجوی محلی
جستجوی تصویر
جستجوی ویدیو
جستجوی صوتی
جدول تناوبی عوامل SEO به عنوان پایه و اساس این راهنما برای SEO است. این منابع با هم به شما کمک می کنند تا در مورد سئو اطلاعات کسب کنید و استراتژی خود را برای موفقیت اطلاع دهید.
راهنمای موتور جستجو برای جستجوگرها
به عنوان همراه جدول ، Search Engine Land’s Guide To SEO عوامل رتبه بندی جستجو را به طور عمیق تری توضیح می دهد. همچنین دارای نکات و مشاوره ای از متخصصان سئو در زمینه پیاده سازی آنها برای دستیابی به دید بیشتر و رتبه بندی بالاتر در نتایج جستجوی ارگانیک است.
پیوندهای هر فصل از راهنمای جستجوگرها در زیر نشان داده شده است. پیوندهای فصل در پایین هر یک ، حرکت در راهنما را آسان می کند.
فصل 1: انواع عوامل موفقیت موتور جستجو
فصل 2: عوامل موفقیت در محتوا و موتور جستجو
فصل 3: معماری سایت و عوامل موفقیت موتور جستجو
فصل 4: کد HTML و عوامل موفقیت موتور جستجو
فصل 5: اعتماد ، اقتدار ، تخصص و رتبه بندی جستجو
فصل 6: لینک سازی و رتبه بندی در موتورهای جستجو
فصل 7: شخصی سازی و رتبه بندی موتور جستجو
فصل 8: سموم و مجازات های هرزنامه موتور جستجو
فصل 9: عمودی های نوظهور در جستجو
اخبار روزانه سئو و مشاوره تخصصی سئو
علاوه بر اخبار روزانه ستاد تحریریه ما ، Search Engine Land مقالات روزانه از همکاران متخصص را منتشر می کند که مسائل SEO را عمدتا از منظر درون ترانشه پوشش می دهد.
برای جدیدترین اخبار SEO و ستون های خبره در جستجوگرها جستجو کنید. برای دریافت خبرنامه ایمیل روزانه Search Engine Land شامل خلاصه ای از اخبار بازاریابی جستجو و تجزیه و تحلیل و بینش منحصر به فرد ، ثبت نام کنید.
Search Engine Land’s SEO Library
علاوه بر اینکه به طور کلی SEO را پوشش می دهد ، Search Engine Land همچنین دارای زمینه های بهینه سازی موتور جستجو به طور خاص برای موتورهای جستجوگر اصلی است:
سئو گوگل
به روزرسانی های الگوریتم گوگل
کنسول جستجوی Google
Bing SEO
همچنین در کتابخانه ما بخش How to: SEO به نکات و روشهای عملی در مورد بهینه سازی موتور جستجو اختصاص یافته است.
ما همچنین زیر مجموعه هایی داریم ، از جمله:
سئو: عمومی
سئو: محتوا و نوشتن
سئو: خزنده و روبات ها
سئو: دامنه ها و URL ها
سئو: محتوای تکراری
سئو: لینک سازی
سئو: جستجوی موبایل
سئو: هدایت و انتقال سایت ها
سئو: هرزنامه
سئو: نقشه های سایت و ارسال URL ها
سئو: عناوین و توضیحات
ما همچنین موضوعات فنی SEO ، از جمله SEO مداوم برای سری توسعه دهندگان را پوشش می دهیم.
اخبار و مشاوره SEO را در صندوق ورودی خود دریافت کنید
برای خلاصه ای از آخرین اخبار ، نکات و تاکتیک های Search Engine Land و منابع دیگر در سراسر وب ، در خبرنامه کوتاه روزانه ما مشترک شوید.
https://searchengineland.com/guide/what-is-seo