راهنمای جستجوگرها برای مشاغل محلی
سئو برای مشاغل محلی از قدرت اینترنت برای هدایت ترافیک آنلاین به وب سایت و ترافیک پا به مکان فیزیکی شما بهره می برد.
با 80٪ جستجوهای محلی که منجر به تبدیل می شود ، SEO کسب و کار محلی یک راه حل کلیدی برای کسب هدایت و درآمد بیشتر از طریق فروش حضوری و آنلاین است.
WebFX نتایج قابل اندازه گیری سئو را ارائه می دهد
WebFX به ما کمک کرده است تا بتوانیم رد پای دیجیتال خود را نه تنها در PA و میانه آتلانتیک ، بلکه در سراسر قاره ایالات متحده گسترش دهیم.
Superstore All Pro Trailer
به گواهی مراجعه کنید
113٪
YTD SEO
افزایش تبدیل
46٪
YTD SEO
افزایش کاربر
سئو برای مشاغل محلی چیست؟
سئو برای مشاغل محلی از بسیاری از استراتژیهای بهینه سازی موتور جستجو (SEO) سنتی استفاده می کند. تفاوت؟ در حالی که سئو سنتی رتبه های ملی یا حتی جهانی را ارتقا می دهد ، سئو محلی به کسب و کارها کمک می کند تا در نتایج جستجوی محلی رتبه بندی شوند.
نتایج جستجوی محلی همچنین دارای یک ویژگی مشخص است - SEO 3-pack محلی.
سئو در برابر سئو محلی: سئو محلی 3 بسته ای
SEO 3-pack محلی ، SEO محلی و SEO را در نتایج جستجو متمایز می کند.
هنگامی که افراد جستجوهای محلی را انجام می دهند ، مانند “رستوران های ایتالیایی نزدیک من” یا “رستوران های ایتالیایی در هریسبورگ” ، Google یک بسته محلی SEO 3 را بازمی گرداند.
شما می پرسید SEO 3-pack محلی چیست؟
برای جستجوی محلی ، Google لیستی از سه مشاغل محلی برتر ایجاد می کند که با پرسش جستجو مطابقت دارند. این نتایج که به عنوان بسته محلی SEO 3 شناخته می شوند ، در بالای نتایج جستجو با اطلاعاتی که مستقیماً از حساب Google My Business My (GMB) خارج شده اند (بیشتر در مورد لیست های GMB در زیر) ظاهر می شوند.
چرا سئو برای مشاغل محلی اهمیت دارد؟
وقتی مشتریان در منطقه شما کلمات کلیدی مرتبط با کسب و کار شما را جستجو می کنند ، SEO محلی اطمینان می دهد که سایت شما در بالای نتایج جستجو از آنها استقبال می کند. رتبه بندی در بالای نتایج جستجو به افراد بیشتری امکان می دهد تا کسب و کار محلی شما را پیدا کنند - و در نهایت از آن بازدید و از آن خرید کنند ، و این ارزش سرمایه گذاری را دارد.
فاکتورهای رتبه بندی SEO محلی 2021
اکنون که دانستید SEO برای مشاغل محلی چیست ، احتمالاً از نحوه عملکرد آن تعجب می کنید.
فاکتورهای مختلفی برای رتبه بندی در جایی که وب سایت مشاغل کوچک شما در نتایج جستجوی محلی ظاهر می شود ، تأثیر می گذارد.
با این حال ، رتبه بندی محلی SEO به شرح زیر است:
ارتباط: آیا این تجارت آنچه را جستجو می کند انجام می دهد یا می فروشد؟
مجاورت: آیا کار تجاری به جستجوگر نزدیک است؟
برجستگی: آیا تجارت شناخته شده و معتبری است؟
مطمئن نیستید که چگونه می توان برای این عوامل محلی رتبه بندی SEO بهینه سازی کرد؟ فقط به خواندن ادامه دهید.
در اینجا 9 نکته محلی برای جستجوگرها در سال 2021 برای افزایش ارتباط ، همجواری و برجستگی شما وجود دارد - و به شما کمک می کند تا در بالای SERP ها جای خود را حفظ کنید.
1. یک حساب Google برای کسب و کار من ایجاد کنید
اولین قدم برای بهبود SEO برای مشاغل محلی خود ادعای حساب Google My Business برای شما است.
ایجاد حساب Google برای کسب و کار من به شما کمک می کند تا در موارد زیر ظاهر شوید:
نتایج جستجوی محلی Google
نقشه های گوگل
پانل دانش جستجوی Google
همچنین می خواهید لیست خود را بهینه کنید تا بهترین نتیجه را بگیرید.
برای شروع بهینه سازی Google برای کسب و کار من:
مالکیت مشاغل خود را تأیید کنید
درباره محصولات و خدمات ، مکان ، ساعات کار و روشهای پرداخت اطلاعات به روز ارائه کنید
آرم و تصاویر خود را اضافه کنید تا جستجوگران در کسب و کار شما نگاهی درونی داشته باشند
پست های منظم درباره به روزرسانی ها ، رویدادها و پیشنهادات ویژه محصولات را به اشتراک بگذارید
نظرات Google را تشویق و به آنها پاسخ دهید
ادعا و بهینه سازی لیست Google My Business به شما کمک می کند تا در نتایج جستجوی محلی ظاهر شوید و SEO محلی خود را تقویت کنید.
2. استنادات محلی ایجاد کنید و از سازگاری NAP اطمینان حاصل کنید
علاوه بر ادعای لیست GMB خود ، می خواهید در سایت هایی مانند موارد زیر استناد محلی ایجاد کنید:
مکان های بینگ
بعدی
مانتا
و بیشتر
هنگام بهینه سازی نقل قول های خود ، حتماً موارد زیر را وارد کنید:
نام تجاری ، آدرس و شماره تلفن شما (NAP)
شرح تجارت شما
به وب سایت خود پیوند دهید
درباره ایجاد استنادات محلی بیشتر بیاموزید و برای کمک به مدیریت لیست های محلی و سئو سایت خود ، از نرم افزار اختصاصی LocalFX ما دیدن کنید.
3. تشویق نظرات مشتریان محلی
مورد بعدی در لیست SEO ما برای نکات مربوط به مشاغل محلی تشویق به بازبینی مشتریان است.
کسب بازبینی از مشتریان محلی به بهینه سازی لیست Google برای کسب و کار من کمک می کند - و بازبینی ها اثبات اجتماعی اضافه می کنند که مردم را به خرید ترغیب می کند.
برای کسب نظر در Google ، می توانید:
پیوندی ایجاد کنید تا به مشتریان در یافتن و بررسی مشاغل شما کمک کند
URL بالا را به وب سایت و مطالب بازاریابی خود اضافه کنید و به مشتریان یادآوری کنید که مشاغل محلی شما را مرور کنند
برای جلب اعتماد مشتریان ، به بررسی ها پاسخ دهید
علاوه بر کسب بازبینی در Google ، می توانید افراد را تشویق کنید تا تجارت محلی شما را در وب سایت ، رسانه های اجتماعی و سایت های بررسی شخص ثالث خود مرور کنند. برای دریافت نکات بیشتر درباره کسب بازبینی ، این صفحه را بررسی کنید.
بررسی ها بر روی رتبه بندی SEO برای مشاغل محلی تأثیر می گذارد و پاسخ دادن به نظرات قابلیت اطمینان شما را از نظر Lead افزایش می دهد. بنابراین ، هنگام بررسی سئو برای مشاغل محلی ، کسب بازبینی ضروری است.
آژانس های خوب بیش از 50 گواهی نامه دارند.
آژانس های عالی بیش از 100 گواهی نامه دارند.
WebFX دارای بیش از 500 مورد توصیف مشتری درخشان است.
ببینید چه چیزی باعث برجسته شدن ما می شود
4. انجام تحقیقات محلی کلید واژه ها
تحقیقات کلمات کلیدی برای موفقیت در فعالیتهای محلی جستجوگرها بسیار مهم است.
با تحقیق در مورد کلمات کلیدی ، می توانید کلمات کلیدی و عبارات جستجو شده توسط مشتریان محلی را برای یافتن مشاغل ، محصولات و خدمات مانند مال شما کشف کنید.
برای شروع تحقیق در مورد کلمات کلیدی محلی SEO ، توصیه می کنیم از ابزارهایی مانند:
کلمات کلیدی FX
کلید واژه ابزار
اهرفس
این ابزارها به شما اطلاعاتی در مورد معیارهایی مانند میزان جستجوی ماهانه ، هزینه هر کلیک و رقابت می دهند ، بنابراین می توانید کلمات کلیدی را که از نظر تجاری برای کسب و کار شما دارای ارزش بیشتری هستند انتخاب کنید.
هنگام انجام تحقیق درباره کلمات کلیدی ، سعی کنید بر روی کلمات کلیدی محلی و دم بلند تمرکز کنید. کلمات کلیدی دم بلند - سه کلمه یا بیشتر - اغلب از رقابت کمتری برخوردار هستند و رتبه بندی آنها را آسان می کند. همچنین ، تعیین هدف جستجو آسان تر است - به همین دلیل کسی عبارتی خاص را جستجو می کند - برای عبارات دم طولانی.
به عنوان مثال ، اگر کسی “رستوران های هریسبورگ” را جستجو کند ، بلافاصله مشخص نیست که به دنبال چه نوع رستورانی است. با این حال ، اگر کسی جستجو کند ، “بهترین رستوران غذای تایلندی در هریسبورگ” ، شما دقیقاً می دانید که چه چیزی می خواهد پیدا کند.
درک هدف جستجو به شما کمک می کند محتوای محلی SEO را ایجاد کنید که به بهترین وجه با درخواست جستجوگر مطابقت داشته باشد و به شما فرصت بالاتری برای رتبه بندی در بالای نتایج را می دهد.
5. محتوای مبتنی بر مکان ایجاد کنید
پس از انجام تحقیقات مربوط به کلمات کلیدی ، برای رتبه بندی در نتایج جستجوی محلی ، باید محتوا ایجاد کنید.
ایجاد صفحات مبتنی بر مکان و پست های وبلاگ به شما امکان می دهد:
اقتدار را در منطقه محلی خود نشان دهید
کلمات کلیدی محلی را هدف قرار دهید
در بالای نتایج جستجوی محلی رتبه بندی کنید
اخبار و رویدادهای صنعت محلی را به اشتراک بگذارید
جستجوگران را در جریان به روزرسانی های مهم کسب و کار قرار دهید
خریدهای مشتریان محلی را تشویق کنید
به مشتریان وفاداری و خریدهای مکرر را القا کنید
اگر مشاغل شما دارای چندین مکان است ، حتماً محتوای منحصر به فردی ایجاد کنید ، بنابراین جستجوی محلی می تواند نزدیکترین مکان شما را پیدا کند و از آن بازدید کند.
محتوا یکی از مهمترین عناصر لیست محلی جستجوگرهای محلی ما است - و برای افزایش رتبه بندی محلی شما ضروری است.
6. برای جستجوی صوتی بهینه شوید
امروزه ، جستجوی صوتی تقریباً نیمی از جستجوهای آنلاین را تشکیل می دهد.
این بدان معنی است که اگر سایت شما برای جستجوی گفتاری بهینه نشده است ، آگهی ها و درآمد محلی با ارزش را از دست می دهید.
به ویژه برای جستجوی محلی ، افراد بیشتری از جستجوی صوتی برای یافتن مشاغل نزدیک خود استفاده می کنند.
بسیاری از استراتژی های بهینه سازی جستجوی صوتی با تاکتیک های محلی SEO همپوشانی دارند ، بنابراین می توانید با بهینه سازی سایت خود برای جستجوی گفتاری و سنتی در وقت و هزینه خود صرفه جویی کنید.
در اینجا چند نکته برای بهینه سازی جستجوی صوتی برای کمک به شما در شروع وجود دارد:
تمرکز خود را روی هدف قرار دادن کلمات کلیدی محلی بلند و مربوط به تجارت خود قرار دهید.
به عنوان مثال ، اگر یک رستوران ایتالیایی هستید ، می توانید برای هدف قرار دادن عبارت “بهترین رستوران ایتالیایی در [مکان شما]” محتوایی ایجاد کنید. این به سایت شما کمک می کند تا در نتایج جستجوی صوتی و نتایج سنتی محلی سئو ظاهر شود.
بهینه سازی موقعیت صفر (P0) - اولین نتیجه جستجو که در بالای لیست های ارگانیک ظاهر می شود.
دستگاه های جستجوی صوتی اطلاعات را مستقیماً از نتایج Position Zero و قطعه های برجسته می گیرند ، بنابراین بهینه سازی محتوای شما برای P0 به شما کمک می کند تا در نتایج جستجوی صوتی بیشتر رتبه بندی کنید.
هضم محتوایی آسان که مستقیماً به س questionsالات جستجوگران پاسخ می دهد.
شکستن محتوای خود به 2-3 بند و استفاده از امتیازات در صورت امکان یک استراتژی عالی برای کسب یک نقطه P0 در نتایج جستجو است.
علاوه بر این ، پاسخ مستقیم به سوالات جستجوگران به شما کمک می کند در بالای نتایج جستجو قرار بگیرید ، زیرا Google می خواهد نتایجی را نشان دهد که بهترین تجربه کاربر (UX) را ارائه می دهند.
برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد بهینه سازی جستجوی گفتاری برای مشاغل محلی خود ، از خدمات جستجوگر صوتی جستجوی صوتی با بالاترین امتیازات دیدن کنید.
7. از شرکت های داخلی بک لینک با کیفیت بالا کسب کنید
ایجاد محتوای محلی نیز راهی عالی برای کسب بک لینک از شرکت های معتبر منطقه شماست.
Google هنگام رتبه بندی محتوای محلی ، تعداد و کیفیت پیوندهای وب وب سایت شما را بررسی می کند. بنابراین ، مهم است که با بدست آوردن پیوند از سایت های دیگر با قدرت ، نمونه کارها پیوند خود را گسترش دهید.
وقتی محتوای محلی با کیفیت ایجاد می کنید ، این فرصتی است که مشاغل منطقه شما می توانند به طور طبیعی به صفحات سایت خود پیوند دهند. همچنین می توانید با رهبران صنعت و وبلاگ نویسان در بخش خود ارتباط برقرار کنید و از آنها بخواهید که آیا آنها محتوای شما را به اشتراک می گذارند یا به آنها پیوند می دهند.
کسب بک لینک معتبر به سایت شما کمک می کند تا در نتایج جستجوی محلی بالاتر ظاهر شود و همچنین باعث افزایش آگاهی از نام تجاری شما می شود.
8. موبایل سایت خود را پاسخگو کنید
بیش از نیمی از ترافیک آنلاین از طریق دستگاه های تلفن همراه حاصل می شود. بنابراین ، شما می خواهید مطمئن شوید که SEO شما برای استراتژی کسب و کار محلی شامل طراحی پاسخگو است.
با استفاده از نمایه سازی برای اولین بار از طریق تلفن همراه Google ، طراحی پاسخگو برای اطمینان از اینکه کسب و کار محلی شما در بالای نتایج جستجو قرار دارد ، بیش از هر زمان دیگری مهم است.
طراحی پاسخگو تضمین می کند که محتوای شما به درستی نمایش داده می شود ، فارغ از دستگاهی که شخصی برای دسترسی به سایت شما استفاده می کند. این بدان معناست که افرادی که از تلفن های همراه یا رایانه لوحی استفاده می کنند از همان تجربه عالی کاربران دسک تاپ برخوردار خواهند شد.
طراحی پاسخگو نه تنها بر رتبه بندی محلی SEO شما تأثیر می گذارد ، بلکه برای تقویت تبدیل نیز ضروری است.
تا سال 2021 ، بیش از 70 درصد فروش تجارت الکترونیکی ایالات متحده از طریق دستگاه های تلفن همراه حاصل می شود. اگر سایت شما برای ارائه تجربه عالی تلفن همراه بهینه نشده باشد ، خریداران هیچ وقت برای زدن دکمه بازگشت تلف نخواهند کرد.
اگر می خواهید به مشتریان محلی دسترسی پیدا کرده و آنها را تبدیل کنید ، باید این SEO را برای نکته تجاری محلی پیاده سازی کنید.
اما چگونه می توان فهمید سایت شما از نظر موبایل پاسخگو است؟ با وارد کردن نشانی وب خود در ابزاری مانند جستجوگر جستجوگر موبایل WebFX یا تست سازگار با موبایل Google شروع کنید.
اگر از نتایج راضی نیستید ، WebFX می تواند به شما کمک کند! خدمات طراحی پاسخگو ما را بررسی کنید یا برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.
9. در شبکه های اجتماعی فعال باشید
در حالی که ممکن است رسانه های اجتماعی تأثیر مستقیمی بر رتبه شما نداشته باشند ، بازاریابی شبکه های اجتماعی می تواند از چندین روش از استراتژی SEO شما پشتیبانی کند.
در اینجا تنها چند روش وجود دارد که رسانه های اجتماعی بر SEO و تبدیل کسب و کار محلی تأثیر می گذارند:
رسانه های اجتماعی آگاهی از برند شما را به صورت آنلاین افزایش می دهند
رسانه های اجتماعی به شما کمک می کنند ترافیک را به وب سایت و وبلاگ خود بفرستید
رسانه های اجتماعی به شما کمک می کنند تا از تأثیرگذاران محلی بک لینک بیشتری کسب کنید
شبکه های اجتماعی به شما کمک می کنند تا نظرات بیشتری کسب کرده و به آنها پاسخ دهید
رسانه های اجتماعی سیگنال های اعتماد را با مشتریان بالقوه افزایش می دهند
رسانه های اجتماعی به شما کمک می کنند روابط معنی داری ایجاد کنید که منجر به خرید شود
برای شروع کار با رسانه های اجتماعی برای مشاغل محلی خود ، می توانید به راحتی در سایت های رسانه های اجتماعی پروفایل ایجاد کنید مانند:
فیس بوک
توییتر
LinkedIn
یوتیوب
و بیشتر
مطمئن نیستید چه چیزی را باید در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید؟ در اینجا چند ایده وجود دارد:
مطالب SEO محلی و پست های وبلاگ شما
اخبار محلی و به روزرسانی های صنعت
به روزرسانی های مربوط به رویدادهای انجمن مورد حمایت مالی شما
محتوای تولید شده توسط مشتری از مشتریان محلی
نظرسنجی ها و مسابقه های تعاملی برای جذب رهبران و پیروان محلی
پیوندهای خرید
این ایده ها فقط سطح را خراشیده می کنند ، بنابراین در صورت تمایل می توانید خدمات رسانه های اجتماعی ما را مشاهده کنید و برای توصیه های شخصی برای مشاغل محلی خود با تیم ما در ارتباط باشید.
با SEO برای مشاغل محلی شروع کنید!
سئو برای افزایش بازدید ، هدایت و درآمد مشاغل محلی ضروری است.
آیا می خواهید در مورد اینکه چگونه SEO محلی می تواند نتایج را برای شما در سال 2021 و بعد از آن کسب کند بیشتر بدانید؟ WebFX می تواند کمک کند!
در پنج سال گذشته ، بیش از 2.4 میلیارد دلار درآمد برای مشتریان خود داشته ایم - و می خواهیم به شما در دستیابی به اهداف تجاری خود کمک کنیم.
برنامه های محلی SEO ما را بررسی کنید و با تیم ما برای یک پیشنهاد شخصی ارتباط برقرار کنید!