نحوه تشکیل یک دفتر کار داخلی برای بهره وری بهتر (کار)
خواه یک کارگر از راه دور باشید ، و یا به راحتی از کار در خانه لذت ببرید ، سازماندهی دفتر خانه خود برای بهره وری ضروری است. ایجاد فضای شخصی و دنج در خانه باعث افزایش کارایی شما می شود. داشتن مکانی که بتوانید آن را “مال خود” بنامید باعث تمرکز شما شده و به شما کمک می کند تا به برنامه خود پایبند باشید.
سبکی که انتخاب می کنید به تنظیمات شما بستگی دارد. ما می توانیم به شما کمک کنیم عناصری را انتخاب کنید که دفتر خانه شما را به یک مکان عالی تبدیل کند.
میز خود را تمیز و مرتب نگه دارید
حرفه ای ها لیوان قهوه کثیف و مانده را روی میز خود نگه نمی دارند. قرار است کسانی در آشپزخانه بمانند. تا به حال این جمله را شنیده اید که “کجای غذا نمی خورید؟”
فضا هنگام کار بسیار مهم است. اگر میز کار شما مرتب باشد ، فضایی برای نمایش ابزارهای خود (مانند لپ تاپ ، ماوس و …) خواهید داشت و از کمبود فضای کافی احساس استرس نخواهید کرد.
فضای روشن به معنای ذهن پاک است. وقتی میز کارتان تمیز است ، می توانید کارهای را بهتر اولویت بندی کنید و به اهداف خود پایبند باشید.
اگر بر روی میز کار خود آلودگی یا بهم ریختگی دارید ، به هر حال باید در بعضی از نقاط آن را تمیز کنید. چرا تعلل می کنیم ، و اکنون این کار را انجام نمی دهیم؟ وقفه ها آزار دهنده است. از شر آنها خلاص شوید.
نحوه تشکیل یک دفتر کار داخلی برای بهره وری بهتر (کار)
عکس از معماران Emerick
اگر می خواهید مثمر ثمر باشید ، باید میز کار خود را تمیز نگه دارید. اگر این کار را نکنید ، به راحتی حواس شما پرت می شود و نمی توانید به خوبی تمرکز کنید.
استفاده از نور طبیعی
شما به میز کار خود به نور طبیعی احتیاج دارید! چرا؟
این باعث افزایش بهره وری و بهبود روحیه شما می شود. تحقیقات ثابت می کند افرادی که خود را در معرض نور طبیعی قرار نمی دهند از اضطراب و افسردگی رنج می برند.
نور مصنوعی بر روی خواب ما تأثیر منفی می گذارد و باعث می شود به راحتی تمرکز خود را از دست بدهیم.
کمک به محیط زیست با صرفه جویی در مصرف انرژی نیز فکر بدی نیست.
نور طبیعی به طور کلی بینایی و سلامتی شما را بهبود می بخشد.
نور طبیعی همچنین کیفیت خواب شما را بهبود می بخشد. و چه کسی نیازی به استراحت خوب بعد از یک روز کاری طولانی ندارد؟
به دنبال استفاده از نور طبیعی هنگام کار باشید ، این نور بسیار سالم و سازگار با محیط زیست است تا نور مصنوعی!
نحوه تشکیل یک دفتر کار داخلی برای بهره وری بهتر (کار)
عکس آپارتمان داروخانه
در مورد گزینه های رنگ ، کریستین لوسی ، نویسنده مستقل از Careers Booster ، که دائماً در خانه کار می کند ، نظر خود را به اشتراک می گذارد. “فضای کار خود را با رنگی روشن ، اما نه لحنی آزار دهنده ، رنگ آمیزی کنید. به عنوان مثال ، یک سبز روشن یا زرد روشن می تواند عملکرد مغز و سطح تمرکز شما را بهبود بخشد. “
تقسیم بین مناطق
شما نمی توانید بی وقفه کار کنید ، مطمئناً باید هر از گاهی استراحت کنید و آرام باشید. هنگامی که این کار را انجام می دهید ، اطمینان حاصل کنید که در مکان دنج خود احساس راحتی می کنید.
نحوه تشکیل یک دفتر کار داخلی برای بهره وری بهتر (کار)
عکس توسط CM Natural Designs
همچنین ، اطمینان حاصل کنید که محیط را تغییر می دهید. آرامش در جایی که کار می کنید آرامش کافی ندارد و ممکن است مغزتان را از بین نبرد. به همین دلیل شما باید “منطقه کار” خود را از “منطقه استراحت” خود تقسیم کنید.
منطقه رایانه خود را در قسمت سبکتر خانه تنظیم کنید. برای افزایش بهره وری در این منطقه صندلی و میز خوبی داشته باشید.
برای هر زمان که نیاز به استراحت و آرامش دارید منطقه ای دنج تنظیم کنید. در صورت نیاز به یادداشت برداری ، این منطقه را با مبل ، بالش و یک میز کوچک دیگر طراحی کنید.
دو منطقه شما باید توسط یک “دیوار نامرئی” تقسیم شود. شما می توانید در منطقه خنک کننده خود موسیقی کلاسیک پخش کنید ، چند کتاب عالی برای خواندن اضافه کنید و یک حصیر یوگا در مرکز اتاق برای اهداف کششی قرار دهید.
نحوه تشکیل یک دفتر کار داخلی برای بهره وری بهتر (کار)
عکس از معماران Polsky Perlstein
داشتن چندین گزینه
در منطقه کاری خود ، می خواهید مبلمان مختلفی قرار دهید تا از ایجاد روال خسته کننده جلوگیری کنید. مثلا:
یک صندلی و میز کار ارگونومیک برای اینکه کمرتان را صاف نگه دارید
یک میز ایستاده برای گردش خون و کار مغز شما
یک کارخانه تجارت یا بیضوی برای کار کردن هنگام خواندن
نحوه تشکیل یک دفتر کار داخلی برای بهره وری بهتر (کار)
منبع: https://redpanel3d.com/mag/home-decoration/
اگر فضای کافی برای قرار دادن همه این مبلمان در محل کار خود ندارید ، فراموش نکنید که هر پنجاه دقیقه استراحت کنید و از منطقه دو خود برای استراحت استفاده کنید.
دریافت الهام مورد نیاز شما
من مطمئن هستم که موارد خاصی وجود دارد که انگیزه شما می شود ، مانند: نقاشی مورد علاقه ، کتاب های مورد علاقه ، بوم الهام بخش یا حتی نقل قول های انگیزشی. به هر آنچه که هستید ، اطمینان حاصل کنید که فضای کار خود را شخصی سازی می کنید. این به شما کمک می کند تا تمرکز خود را حفظ کنید و بهره وری خود را افزایش دهید. اگرچه برخی ممکن است این طراحی ها را غیرضروری بدانند ، اما من معتقدم که الهام بخش برای هر کسی که از راه دور کار می کند واقعاً مهم است.
بسته بندی کردن
اگر غالباً از خانه کار می کنید ، طراحی دفتر خانه شخصی ضروری است. فراموش نکنید که میز کار خود را مرتب و تمیز نگه دارید ، از نور طبیعی استفاده کنید ، بین مناطق کار تقسیم کنید ، چندین گزینه مبلمان برای انتخاب داشته باشید و از الهام مورد نیاز خود استفاده کنید.
http://beautyharmonylife.com/organize-home-office-better-work-productivity/